Wednesday 11 June 2014

CARA-CARA MEMBUAT TEMPAHAN BUAI RAYYAN

Masih ada kekeliruan rupanya dikalangan customer berkenaan pakej yang kami tawarkan.. Bagi customer yang ingin berurusan dengan kami berikut adalah step2 yg boleh diikuti untuk membuat tempahan atau pertanyaan: 

SILA RUJUK GAMBAR YANG KAMI SERTAKAN DI BAWAH YE

LANGKAH 1: Pilih Jenis buai idaman hati 

LANGKAH 2: Pilih jenis pakej yang ingin diambil. Disetiap gambar ada dinyatakn harga setiap pakej mengikut JENIS buai (samada Single-A, Twin-A or etc)

LANGKAH 3: pm inbox, sms, whatsapp atau call kami untuk cross-check tarikh anda (masih kosong atau tidak)

Kami x perlukan deposit untuk sebarang tempahan. Bayaran penuh perlu dijelaskan semasa hari pemasangan. Free transport charge untuk kawasan kuala terengganu yg TIDAK melebihi 20km perjalanan.

Untuk pengetahuan anda buai twin-A/kembar boleh digunakan even untuk majlis seorang saja baby. Ramai customer kami yang ambil untuk single baby kerana permintaan yang tinggi kepada buai single-A & budget yang terhad menyebabkan mereka memilih untuk menggunakan buai twin. Jangan risau..buai single atau twin, hasil deco yang kami berikan kepada anda tetap sama. jgn risau cantik atau tidak. sememangnya kepakaran kami untuk menjadikan buai anda cantik & berseri :))


Untuk urusan sms,call atau whatsapp boleh pilih untuk hubungi:
Yana : 0139665050
Adi (suami yana): 0129463825 


Untuk single baby sahaja 


Untuk single & twin

Untuk single & twin

Untuk single baby sahaja

Untuk single & twin

0 comments:

Post a Comment